Give Away (1)

maandag 26 september 2011

Met schaamrood op mijn wangen stel ik vast dat ik hier nooit eerder tracteerde, terwijl mijn medebloggers regelmatig iets uit de kast toveren om uit te delen. Ik was het al wel eens van plan, maar het kwam er nooit van. Een pover excuus, ik weet het,  maar ik zal het proberen goed te maken. Mijn allereerste weggevertje is een hommage aan de recykleer-14-daagse van Boomie. Zij voorzag ons de voorbije 14-dagen van massa's ideeën waar we minstens een jaar mee verder kunnen! Wat valt er hier nu te rapen: 14 recycleerbare  stofjes, een stapeltje in alle kleuren van de regenboog. Wat u er uiteindelijk mee doet is uw zaak: u kan er uw ramen mee poetsen, of  misschien zo, onversneden nog eens in gebruik nemen, maar het allerleukst is om er een nieuw stuk van te maken en gewoon door te gaan met recykleren!
 

van boven naar onder
1 blauw wikkelrokje
2 bloesje
3 jongenshemd
4 bloesje
5 T-shirt
6 lange lila rok
7 rood omakleed met bloemetjes
8 tafelkleedje
9 + 10 retro-kussenslopen
11 gehaakt omatasje
12 stuk retrogordijn
13 sjaal
14 stuk  retrogordijn ( hier ziet u wat ik er ooit mee maakte)

Wat moet u doen om een kans te maken? Plaats hieronder een reactie en word volger van deze blog, als u dat nog niet was. Een link hiernaartoe is altijd fijn en levert een extra kans op, maar laat het dan wel even weten. Meedoen kan 14-dagen lang, dus tot en met maandag 10 oktober Succes!


Het rode omakleed oftewel de laatste rommelmarktvondst...

51 opmerkingen:

  1. Wow, da's een tof kadootje! Zou ik blij mee zijn, duimen duimen duimen maar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk !! Ik doe mee hoor :-) En ik zal je linken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhhh, wat een goed idee!! Ik zou het heel graag winnen. Vooral die retro stoffen en het gehaakte omatasje zien er geweldig uit! Ik ga heel hard duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een SUPER give away!!!! Ik doe heel graag mee, ben al volger en ga meteen een link op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuke stofkes, kunnen we altijd wel iets mee in elkaar prutsen! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad, wat een SUPER give-away! :-D
    Oké, misschien heb ik zelf al voldoende te recykleren dinges, maar ach, een beetje extra kan nooit kwaad he :-) Een linkje zet ik ook meteen op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh wat leuk! Ik ben nog maar nét begonnen met naaien dus zo'n pakje stof zou erg welkom zijn bij wijze van "starterspakket" :-) nu maar duimen...
    Ik ben volger!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooooh, wat leuk! Een hele hoeveelheid! En misschien moet ik de dingen waar ik zelf niet meteen iets mee kan doen (dat heb je gewoon wanneer je meerdere dingen weggeeft), opnieuw weggeven en eventueel aanvullen met eigen stofjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige stofjes tussen. Ik doe graag mee en plaats een linkje op mijn blog. Ik was al volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat 'n leuke stofjes hebben die kledingstukken. Ik waag ook mijn kansje voor al die kleurrijke lappen. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. amai, mooie cadeau...ik doe zeker mee om er daarna iets leuks mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwh! Wat een super leuke give away! Er zitten pareltjes van stofjes tussen, dus ik wil zeker een kans wagen.
    Ik zet een link op onze blog (volger was ik al):
    http://yanem.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben grote fan van een stuk retrogordijn. Uit dat stukje dat ik ook met je swapte durf ik niets maken. Te mooi. Dus, fingers crossed voor een nieuw oud stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik durf eigenlijk niet mee te doen, heb 5 vuilniszakken vol kleding op zolder staan om te recykleren...
    Zullen we anders ruilen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaahhh Lies! Wat een geweldige give away! En of ik mee doe! Volger was ik al hé ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ik zet ook een linkje op mijn blog, voor een tweede kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, kunnen we dan meedoen voor die ganse stapel ??? Dat kan ik echt niet geloven, want zelfs eentje eruit is al fantastisch ! Ik doe heel graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. @Jo, het is hier alles of niks hé!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw, ik heb mijn oog laten vallen op enkele pareltjes! ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja! Ik doe mee! En ja, ik wil een extra kans, want I love bommaspul, dus ik zet het ook op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een leuke kans om spullen te recycleren :) Ik doe ook graag mee, en zet vanaaf ook nog een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik word volger en doe graag mee met deze give-away . Zelf heb ik nog geen aktieve blog.
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik val hier met veel plezier in herhaling :) ik doe graag mee voor zoveel schoons. en nu kaarsen doen branden en bidden tot God enzo van die dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zalig!
    Ik ben al een tijdje volger en doe heel graag mee met deze give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Maar zo'n schone stofjes! Ik doe heel graag mee, ben net je nieuwste volger geworden (toch zeker voor heel even), en ben al onderweg naar mijn blog om een link te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat fijn!!! zo een give-away daar wil een mens wel wat langer voor wachten :o)
    weet niet wat ik plezanter vind om te ontdekken op je site, de give away of de lijst met tutorials :o)
    je gaat me nog veeeeeeeeeeel terug zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oh ja en nog vergeten zeggen ... ik plaats een linkje op mijn blog naar jou blog en een linkje naar je give-away bij al mijn andere give-aways!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Bedankt voor jouw reaktie op mijn blog ....en wowww wat een geweldige Give Away ...ik doe héél graag mee...ik ben net volger geworden en zet een link op mijn blog ....enne op jouw blog te lezen wonen we volgens mij niet ver bij elkaar uit de buurt ....

    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog een leuke rommelmarkt...zondagvoormiddag Leopoldsburg ...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOh, ik doe graag mee. Wat een berg mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Amai, wat een toffe stofjes! Ik doe heel graag een poging voor de give-away. Als beginnend naaister heb ik net je blog gevonden, vol leuke ideetjes :),dikke merci voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super! Ik doe heel graag mee. Ik word hier meteen volger, en zal een linkje op mijn blog zetten.
    http://piepow.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een fijne give away! Ik ben één van je nieuwe volgers en waag graag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke inspirerende give away! Ik ben volger en ik zal een linkje op mijn weblog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh, ik word natuurlijk gelijk volger, want leuke stofjes heb je nooit genoeg. Je kunt ook 14 mensen blij maken. Ik zou al heel gelukkig worden van slechts 1 recykleer-artikel.
    Ik ga reclame voor je maken op mijn blog http://aankleedpopje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooh, ik volg, kwijl en doe graag mee voor de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik volg en zet een linkje op mijn blog! Ik doe natuurlijk ook mee voor de stofkes want die zouden van pas komen tijdens mijn pas gestarte naailessen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een originele give-away! count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ooohh!!! Zalige give away! Ik doe mee!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. OOOHHHH wat gewelig :) die wil ik ook wel :)\

    zou zooooo mooi passen in mijn garderobe to be ;) en zeker voor mijn toekomstige hippie dieren project :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik zet de link meteen op facebook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, wat een leuke stofjes! I love recykleren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wauw, ik doe graag mee en zet een link op je blog, volger was ik al :-) fijn fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. oeps ik bedoel op mijn blog natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik ben een nieuwe volger en ding graag mee naar je super give away! (hé, dat rijmt ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  46. ooh ik moet dit gemist hebben :-(
    Kan ik nog meedoen? Hopelijk wel want er zitten mooie tussen!

    BeantwoordenVerwijderen