Dag Juf!

donderdag 28 juni 2012


Laatste schooldag alweer, wij zijn het er hier allemaal over eens: dit schooljaar is er weer één dat voorbij is gevlogen! Vandaag halen we het laatste rapport nog op,


en bedanken we de juffen. Vorig jaar had de juf van de Jongste een naamstempel cadeau gekregen en toen ik haar dit jaar vroeg wat we de juffen (ze heeft er dit schooljaar wel 3 gehad) zouden geven, moest ze geen seconde twijfelen:

"Stempels, hé mama" Blijkbaar had 1 van de juffen af en toe eens een hint gegeven, dus moesten we echt niet lang overleggen.


Het werd een hele doos vol,
dan kunnen ze even verder.
Bye, bye juffen, 
zwaai zwaai,
't is verlof! Joepie!

17 opmerkingen:

  1. Flink gewerkt juf Lies!
    En wat verwennerij is meer dan verdiend, dus bij deze aan alle toffe juffen en meesters geniet van een meer dan welverdiende vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel leuke stempels in een schattig doosje van le petit prince.De juffen gaan geweldig blij zijn; Het kriebelt al zo lang om zelf eens aan die stempeltjes te beginnen want ze zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkado!! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, wat een supercadeau! lijkt me leuk om te krijgen. misschien moet ik ook maar eens leren hoe je zo iets maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die stempels zullen intensief gebruikt worden ! Wees maar zeker ! Zo'n pareltjes ... Ik twijfelde ook nog heel erg om stempels te maken, maar ik wou dit jaar eens echt de jongens iets laten doen voor hun juffen ... vandaar ... Maar misschien volgend jaar ! Jouw teksjes zijn alleszins super !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel tof! Die juffen zullen nogal blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempels!! is eens wat anders dan altijd een rode pen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige set stempels. Heel leuk alleszins.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. supercadeau voor de juffen! Die zullen maar wat blij zijn! Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stempels!!
    Geniet maar lekker van de vakantie!! (wij moeten nog 3 weken)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De stempels zijn FANTASTISCH, amai !
    En telkens zo'n leuk tekstje + bijpassende prent! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. die juffen zijn heeeeeeeel blij met jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, leuk, leuk! Als juf kan ik zeggen: ik hoop dat ik ook nog eens van zulke leuke zelf gemaakte cadeautjes ga krijgen! :)

    BeantwoordenVerwijderen