Zondagse vondsten

zondag 7 november 2010

ik ging naar de rommelmarkt en bracht mee:
grootmoeders streepjes,
deze kon ik niet laten liggen!
in deze streepjes
heeft iemand ooit
veel tijd geïnvesteerd.
vrolijke restjes wol,
als ik de haakkriebels
weer krijg,
kan ik hier wel wat mee doen.
een bont gestreept jurkje,
te klein voor mij
maar ik hoop dat ik er nog
een rok van kan maken.
een sjaal,
een kaartje retrospeldjes
en een stuk koala-stof uit australië.
een grote lap flashy retrostof
en een kaartje vol met
foute plastic bloemenrekjes!
en een knalgroen,lekker warm kraagje
voor de jongste!


10 opmerkingen:

  1. Wat een schatten zeg, het kriebelt zeker nu om aan de slag te gaan? En zo een kaartje met wat extra uurtjes tijd was jammer niet te vinden zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @marina: ha, die is goed, als ik wist waar ze dat verkochten, kocht ik meteen de hele handel leeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben jaloers op je jurk!!!!!!!! mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, zo mooi allemaal!
    (Dat kaartje met vrije tijd: ik heb ook interesse!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waar is het op zondag rommelmarkt? ikke daarheen dan...
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. héla Anne, maar dan wel na mij hé! ;-))
    Zondagvoormiddag, warande, turnhout.

    BeantwoordenVerwijderen