Wintersport

zondag 12 februari 2012

Wie zegt er dat je naar Oostenrijk of Zwitserland moet om te gaan wintersporten?
Wij doen dat gewoon in onzen achtertuin:



schaatsen, sleeën en slibberen op de vijvers aan het strand,




Een lange winterwandeling maken langs het kanaal,




bergen beklimmen, rodelen en zelfs snowboarden op het "dak van het dorp"



Après-ski in het meest charmante café aan het sas!

Volgend jaar nog ijsberen onder het watergordijn op de markt...?
Winter hier in 't dorp, dat is dolle pret.
Het zou gaan dooien volgende week en weer warmer worden,
jammer, ik mis het nu al!

(foto's genomen tijdens de koudste dagen van vorige winter en deze winter)




12 opmerkingen:

  1. Goh zo'n leuke foto's. Onze kindjes zijn er dol op om in de zomer de uitkijktoren te beklimmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's! Het lijken wel plaatsjes uit een vakantieoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo,zo op foto is het wel mooi....ma ik zit al heel de dag met lentekriebels...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig he, wij schaatsten er een gans weekend op los ! Puur genieten ... maar nu wel stijven en stramme spieren ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo idyllisch! Daar gaan ze (later) mooie herinneringen aan overhouden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, ik wil ook van de berg glijden! Zoooo leuk! Jammer genoeg hier geen heuvel om te kunnen beklimmen.. of toch niet bij mijn weten. Maar vroeger, toen we in de winter naar de Ardennen gingen, lieten we ons gewoon op onze rug van de berg glijden, dat was zoooo plezant he :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n paradijs vlak naast de deur !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ge moogt 3 keer raden wie er gewonnen heeft met de give away!
    Ik heb efkens nog gedacht van het opnieuw te doen, omdat dit wel heel ongeloofwaardig (en bovendien ook: stalkend) overkomt, maar dat vond ik uiteindelijk ook niet eerlijk.
    Als je enkel de plakband wilt: geen probleem, dan loot ik nog eens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whoehaha - ge meent het of wat... dit is écht geen grap ?? Hoera... !!! Nee doe me maar het hele pakketje dan , voor diene ene keer dat ik eens iets win (egoïstisch van mij hé) maar ondertussen kijk ik ook al zo uit naar die onderbroek, de meiden naar de stickertjes, ik maak alvast plek op mijn magneetbord en de sanseveria zet ik wel voor mijn raam!

      Verwijderen
    2. Euhm...de sanseveria is gemaakt uit behangpapier, ge moet hem tegen een muur plakken met lijm.

      Verwijderen
    3. ik weet het, ik bouw er speciaal een muurtje voor vlak voor mijn raam!

      Verwijderen