Skinny

maandag 20 februari 2012

Boot-cut, Flare, Straight Leg, Bell Bottom of Skinny? Met pubers in huis leer je nog eens wat, ik weet nu perfect welke verschillende jeans-types er op de markt zijn en vooral ook wat "in" is. (als je niet kan volgen klik je hier maar eens)  Op dit moment dragen meisjes die dezelfde leeftijd en benen als puberdochter hebben: Skinny, en de regel is hoe strakker hoe liever. Dit kledingstuk is dus de laatste tijd wel eens vaker de missie van onze shoptochten, aangezien de rokjes op dit moment blijkbaar vooral dienen om in de kast te hangen.
Nu moet je weten dat ik hier een hele stapel jeansbroeken heb liggen: gekregen van de buurmeisjes, of waar zoon is uitgegroeid, jeansbroeken die er verder nog zo goed als nieuw uitzien - dat is ook typisch voor hen want ze zijn nu eenmaal uitgevonden om lang mee te gaan. Ze zitten bovenaan ook perfect - alleen: ze hebben niet het juiste model, en dus wil zij er voor geen geld ter wereld in rond lopen. Daarom ging ik op zoek naar een goede truc - en die vond ik bij  cotton and curls.



Voila een skinny erbij, gerecycleerde versie. De Amerikaanse voor-en-na styling is trouwens helemaal het idee van Dochter!

8 opmerkingen:

  1. Wat een goede bruikbare tip! Skinny is hier ook in bij mijn puberende dochters en da's niet evident om een perfect zittend model te vinden. Zij keken mee bij het lezen van dit bericht en plannen nu al welke broek ik moet proberen omtoveren tot skinny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit was er een tijd dat ik ook zo'n broeken droeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, niet meer te herkennen zeg! Slim van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig toch he, een moeder die kan toveren !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed van je. Je dochter gaat echt wel content zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind skinny's awoert. (Al droeg ik dat begin jaren 80 ook, maar toen had ik nog niet door dat mijn gat er drie keer dikker in toonde.)
    Mijn eigen kinderen willen ook niks liever.

    BeantwoordenVerwijderen