Autodekentjes

zondag 26 februari 2012

Tijdens lange autoritten valt onze Jongste steevast in slaap terwijl de Dochter zit te klappertanden. Ze wilden graag een autodeken, onze meisjes. Dus mochten ze zelf in de stoffenkast duiken om een fleece, een stofje en een bieslint uit te zoeken. De Jongste zit al helemaal met de lentekolder in haar kop en koos voor vrolijk en flashy:

stof: rommelmarkt
fleece: polarvide ikea

Dochter ging dan weer helemaal voor een coole amerikaanse "look", ze werden gisteren meteen uitgetest en warm genoeg bevonden.

stof: stoffenmarkt eindhoven
fleece: polarvide ikea
werkwijze: emma en mona

Zoon zag zijn zussen onder hun dekentje kruipen en trok prompt ook naar de stoffenkast, maar de arme duts vond niks naar zijn goesting in mijn jongensstoffen-arme kast. Daar zullen we nog eens iets op moeten vinden!

22 opmerkingen:

  1. MMmmm, lijkt zo lekker warm en gezellig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, ik zou niet weten welke kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. die vind ik ook zeer geslaagd, ik dacht vooraf: nee dat wordt niks, precies de Amerikaanse vlag, maar al bij al met dat turkoise paspelbandje vind ik het toch ook wel mooi geworden!

      Verwijderen
  4. Wat leuk en mooi ! En vooral ook heel leuk dat de kinderen zo enthousiast zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Zo wil ik ook wel in de auto zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. ik ook, ik zou er ook nog eens een voor mezelf moeten stikken!

      Verwijderen
  7. Amai, dat zal daar vrolijk en gezellig worden op de achterbank. Je kids hebben trouwens smaak hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dat er leuk en gezellig uit. Zou er zo onder kruipen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, als ge ne keer naar Maastricht rijdt om die stoffenkast aan te vullen, ben ik kandidaat om u te vergezellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG!
    De blauwe versie is helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héél leuke dekentjes!! Dat staat hier ook hoog op het prioriteiten lijstje.
    En wat een geweldige rommelmarkt vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé, soms levert zo'n rommelmarktje heuse schatten op!

      Verwijderen
  12. Wat heerlijk...en super met die busjes op de foto :P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toffe stofkes seg! Leuk gedaan en slim! Ik wil ook wel zo'n dekentje voor in den auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hebt gij mijne mail nog gelezen, ivm te woensdag?

    BeantwoordenVerwijderen