Haa!

zondag 17 juni 2012




Wie heeft er nu eigenlijk die lego-oorbellen gewonnen?
Vraagt u zich ondertussen vast af.



Vandaag bouwde de onschuldige kinderhand een legodoosje,
we kieperden er alle namen van de deelnemers in 
en toen haalde diezelfde hand ...
.....*tromgeroffel*.....
deze naam eruit:


Hilke:
" ik vraag me af, moest ik deze oorbellen dragen, 
hoelang het dan zou duren vooraleer mijn zoons 
er een hele legoconstructie aan zouden proberen te bouwen? 
Ik schat net zo lang als dat ze nodig hebben om hun legodoos tevoorschijn te halen."

Niet lang waarschijnlijk
Ik zei het ook al : legoconstructies in uw oren, dat heeft wel iets!



 Zoiets? Kan wel, niet? Om naar de post te gaan, 
of net te laat weer in de klas te komen na de middagpauze.



Of bloemetjes en vlindertjes voor een avondje uit met de vriendinnen?

Maar waarschijnlijk wordt het bij Hilke en haar jongens 
eerder iets als dit:


Veel plezier ermee Hilke!

13 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige constructies allemaal ;)
    Ik ben benieuwd wat Hilke ermee zal doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De max hé! Zo jammer dat ik niet kon meedoen met je give-away, maar met oren die elke oorring beantwoorden met een wekenlange ontsteking had ik er mezelf weinig plezier mee kunnen doen. Dubbel en dik voor Hilke dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik nu gelukkig geen last van zie! ik kan echt alles in mijn oren steken. In "de eighties" liep ik met de grootste plastieken rommel in mijn oren rond. Momenteel geadopteerd door de dochter, haar favoriet zijn de plastieken rode ritsen om in je oren te prikken.

      Verwijderen
  3. Super gewoon! Proficiat aan de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke creaties, loop je straks met zo een politieman of een verpleegster in je oren :0)
    Gefeliciteerd en veel plezier ermee ook voor de jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk,... Ik vind het wel iets hebben, zo'n tros bloemen in je oren. Als hint kan dat ook wel tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. he ja hint: als hij de trouwverjaardag vergeten is bijvoorbeeld!

      Verwijderen
  6. Ooh, kijk nu! Joepie! De eerste give-away waar ik aan meedoe en al meteen gewonnen! Een dikke dank u wel, van mij en ook van de jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begin uw oorlelletjes maar te powertrainen voor mogelijk extra verbouwingswerken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha :o) ik ben benieuwd wat die kids er allemaal aan gaan fabriceren!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die bloemekes, die komen niet van Lego (zelf) maar van ... Goh hoe noemt dat nu weer.. Belleville (allez gewoon een onderdeel van Lego dus, hihi)!! Amaaaaai, jeugdherinneringen, zalig! Ik vind ze in ieder geval schitterend allemaal :) Zeker die envelopkes!

    BeantwoordenVerwijderen