7 in een potje

woensdag 12 januari 2011

Ik tegen de Jongste:
"morgen 8, wel leuk hé."
Zij: "Ja spannend,
maar eigenlijk vind ik het ook wel een beetje jammer
want dan ben ik geen 7 meer
en ik zal ook nooit meer 7 zijn
en 7 zijn was wel héél leuk."
Ik : Maar 8 zal ook supertof zijn!
Zij: ja, vast wel maar Mama?
Kan ik 7 niet bewaren in een potje?"


Ik moet erom lachen
maar vind het toch zo'n gek idee niet
elke leeftijd in een potje
en als je er nog eens zin in hebt
doe je het open, doe je je ogen dicht
steek je je neus erin
je snuift en ....

12 opmerkingen:

  1. Een potje vol herinneringen, prachtig! Alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig...die kinderopmerkingen, en een potje vol herinneringen is wel heel mooi bedacht.

    groeten angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou wel leuk zijn, herinneringen in een potje.
    Als zeven echt zo leuk was, dan zal ze het wel onthouden.
    Gefeliciteerd!
    Hier wordt de oudste zoon over 10 dagen ook afscheid van '7'. Ook met een gat in de mond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geniaal idee. En wat een prachtige dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super goed idee!
    Gefeliciteerd met de jarige Jet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gek, nu al heimwee hebben naar het jaar dat voorbij is. Bij mij begon dat pas na de twintig. Maar heerlijk als je op die manier merkt dat ze er zo van geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een poëtische dochter heb jij zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een kinderhoofdje toch wel werkt he ? liefs marion enne proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zalig, gefeliciteerd met je knappe meid!

    BeantwoordenVerwijderen