Adventskalender chez moi

zondag 1 december 2013


Ik zag deze hier, maar had precies niet zo'n zin om kartonnen dozen te verknippen: wegens te lui. Toen zag ik deze, maar ik besloot Lief voor één keertje met rust te laten en hem verder te laten timmeren aan Zoons kleerkast. Dus eindigde ik daar waar ik dan meestal beland: tussen mijn rommel. 


Daar kwam nog een oude letterbak tegen. Netjes opgeschuurd en met een likje witte verf, dat al wel, maar hij lag nog steeds te bestoffen en raakte nooit de garage uit. Tot nu dus, afstoffen, papier met washitape en sterren met nummers beplakken, vakjes vullen en dan het blad erover kleven.


Net op tijd klaar om het eerste vakje leeg te plunderen. Maar vertel eens, hoe zit dat bij jullie? Hebben jullie ook wel eens onafgewerkte projecten die uiteindelijk halverwege toch nog van bestemming veranderen?


Ach ja, Jongste verraste me vandaag ook met een zelfgeknutselde adventskalender. Verrassing nummer 1: een levensles die ze me zelf elke dag voorleeft. En nu dit alvast achter de rug is kunnen we beginnen denken aan "den boom".

Inspiratie adventskalender: Mme Zsazsa en naai-s
Inpakpapier en tape: Hema
letterbak: restant uit mijn kindertijd - getimmerd door "Mil"

3 opmerkingen:

  1. Wat een originele adventskalender! Een onafgemaakt project, legio! Heb eens een etui gemaakt, wat een tas had moeten worden... toch sneller klaar!
    Fijne zondagavond.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gezien met die letterbak! Superschattig dat je dochter ook een adventskalender maakt. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat handig dat je die nog had liggen, is echt perfect als adventskalender. En ja, gebeurt hier ook, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen