Boekenkast

zaterdag 19 mei 2012


Nog helemaal in "haakmodus" ging ik gewoon door, 
zodat ik er nog ééntje van het "to-do-haaklijstje in mijn hoofd"
kon strepen.




De scheve opmerkingen en de bedenkelijke blik van het Lief 
(die zoals u weet dit soort gehaakte "bomma-overtrekskes"
maar niks vindt ) neem ik er graag bij,
want ik was helemaal uitgekeken op het saaie bruine krukje.
Zelfs mijn kroost vraagt tegenwoordig meesmuilend 
wanneer ik nu eens een overtrekske voor ons huis haak? 



Even bedenkelijk keek hij toen ik hem betrapte met de behangborstel in de hand
en vroeg om gelijk de Sanseveria op de boekenkast te planten.
Zie ne keer hoe "pront" die scherpe vrouwentongen nu
op mijn boekenkast staan te wapperen!
Mmm... ns kijken, welk boek zou ik nu nemen 
om samen met "Kikker" in mijn hangmat te duiken?



18 opmerkingen:

  1. Ooh, dat krukje vind ik helemaal geweldig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar dat krukje is nog zo mooi! Ik zou willen dat ik kon haken, maar spijtig genoeg ben ik nooit verder dan wat punniken geraakt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw zeg, hoe doe je dat? Zo mooi en zo kleurrijk!! Laat ze maar lachen, het is prachtig!
    En het is inderdaad ideaal weer om in de hangmat met een boekje te liggen, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, allebei, die sanseveria is echt 'veel effect voor betrekkelijk weinig centen'!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die complimenten zijn voor de "juffra", dat is haar specialiteit!

      Verwijderen
  5. ik zal er eens over nadenken, ik laat je nog wat weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zalig overtrekje! en die boeken zien er ook goed uit...de twee onderste heb ik gelezen en ik heb ervan genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De sanseveria vind ik echt super top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zeg...lekker doorhaken. Kek krukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk die sanseveria!! En dat krukje mag er nu best wezen! :-) Mooi en lekker vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super tof! Zo'n haaksels kunnen mij wel bekoren. Het lief heeft ongelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er een mooi gezellig krukje van gemaakt! En die sanseveria zijn gewoon de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. aaah norwegian wood ligt hier ook klaar!

    De kruk is top en de plant ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik geraakte geen halve bladzijde ver in Godenslaap.

    http://zapnimf.wordpress.com/2011/08/17/een-gebruiksaanwijzing-even-onleesbaar-als-godenslaap/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zal u laten weten hoever ik geraak in die Godenslaap Zap en hoe het bijgevolg dus met mijn IQ gesteld is.

      Verwijderen
  14. Ik vind het gehaakte bommadingske helemaal geweldig. Zo veel kleur en leven :) En goede smaak in boeken, dat moet ook gezegd worden.

    Groetjes,

    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen