rood met witte stippen

dinsdag 6 juli 2010

Het is niet het juiste seizoen, maar paddestoelen hebben toch iets vrolijks. Dus: een vliegenzwam op mijn nieuwe theedoos.
Of zal ik het doosje gebruiken als knopenverzamelplaats, kralenbox of juwelenkist? Daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik kan natuurlijk nog meer van die doosjes maken, dan is dat probleem opgelost.
De theedoos is een goedkope houten theedoos uit de Xenos, de stipjes en de bloemetjes kocht ik hier, de applicatie van de paddestoel in het gras maakte ik met restjes uit mijn lappenmand.

6 opmerkingen:

  1. Gezellig, en ja dilemma, denk dat je toch nog een paar doosjes moet maken ;-)

    groetjes angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk idee! Die roosjes, is dat ook stof dan? En ik zou het ook zo oplossen, gewoon nog een paar doosjes maken! :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Charon, ja hoor ook die roosjes is stof (ik paste het linkje in het berichtje aan, daar was blijkbaar n foutje ingeslopen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind het echt héél leuk gedaan en leuk dat je me volgt! ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi gedaan! 't Is misschien een stomme vraag, maar 't is laat en ik ben doodop, maar hoe heb je dat eigenlijk gedaan? 't Ziet er echt professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a brilliant brilliant idea :) I looove it! :)

    BeantwoordenVerwijderen