Vlaamse Ardennen

maandag 4 januari 2016






Op het einde van het jaar trokken we met een vrolijke bende naar de Vlaamse Ardennen. Het waren zonnige dagen vol quality time voor gezin en vrienden. Heerlijke wandelingen, deugddoende gesprekken, gezellige tafel- koffie- en cafémomenten, warme knuffels, prachtige vergezichten en zotte avonden. Puur geluk, met de mensen die ik liefheb om me heen. Ik wens jullie veel van die onvergetelijke momenten in 2016!

Vakantiewoning: Villa Egmont - Zottegem
Lekkerste mattetaart: Bakkerij de Vuyst - Herzele
(tips voor een volgende keer zijn welkom!)

17 opmerkingen:

  1. Ook voor jullie de beste wensen! Alles en nog veel meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit!! Beste wensen voor 2016!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die zonsondergangen (of opgang???), ik ben daar zo van in de ban! Prachtig om het jaar mee te beginnen. Alle goeds voor 2016 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is de streek van mijn grootouders! Onze familiefeesttaartjes komen ook altijd van De Vuyst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge moogt dat niet doen, zo'n foto van een lekkere taart posten. Nu heb ik daar zin in. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik anders ook nu, chance dat Herzele te ver weg is nu.

      Verwijderen
  6. Mooi! En lekker. Alle goeds voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alle goeds ook voor jullie in 2016! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor jullie ook een spetterend 2016! En nog heel veel blogplezier.
    Honden waren waarschijnlijk niet toegelaten in de B&B...tenminste daarvan vind ik nergens iets terug in de link? Supermooi is het daar in ieder geval wel. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh leuk, wij gaan binnen een paar weken ook naar de streek, naar Maarkedal. en volgend jaar naar Geraardsbergen. De tip van de bakkerij hou ik in het achterhoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er supergezellig uit! Allerbeste wensen voor 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook voor jullie een fantastisch 2016 gewenst!
    En oh, de Muur en de Koppenberg, daar moet ik nog eens tijd voor maken om daar nog eens naar toe te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oudenaarde! En dan bij mij op de koffie komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat zijn hele mooie foto's! En dat ziet er idd. een hele lekkere mattetaart uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Vlaamse Ardennen - daar is het gewoonweg zalig ravotten!

    BeantwoordenVerwijderen