Dag Zomer - broek

maandag 24 augustus 2015



In het najaar zal ik langere tijd aan mijn bed gekluisterd zitten, dus heb ik plotseling wanhopig veel nood aan gemakkelijke broeken.  Een mens wil toch op elegante wijze het volk aan zijn ziekenhuisbed kunnen ontvangen. Zo komt het dat ik, hoewel de zomer al ver gevorderd is, toch nog beslis om een zomerbroek te naaien. Eéntje van het zit-makkelijk, wast-makkelijk en is-toch-elegant type. De Sunny-pants van La maison Victor leek me aan deze voorwaarden te voldoen.


De broek werd al ingewijd tijdens de trip naar het Oosten en mijn gezwollen knie past voorlopig nog netjes in de wijde broek.


Goedgekeurd om te wandelen langs de Ostsee, korte wandelingen voorlopig, maar ik kijk zo hard uit om dit weer urenlang te doen!


Patroon broek: Sunny pants La maison Victor
Stof: tricot, kocht ik enkele jaren geleden op een stoffenverkoop van Fragile


en voor wie het nog niet duidelijk was:
ik *hartje* de Ostsee.

17 opmerkingen:

  1. Beterschap alvast!
    En de dokters gaan nog opkijken van zo'n stijlvolle patiënt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk verloopt de revalidatie vlot! Mooie broek alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je een snelle revalidatie die ongetwijfeld in stijl zal gebeuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet leuk dat je weet dat je zal moeten revalideren, maar waarschijnlijk is het nu ook niet leuk. Ik wens je een snelle revalidatie en weinig pijn. Toffe broek! Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zo'n Zalige broek wordt revalideren leuker dan gedacht. Spoedig herstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'Mooi' geveld liggen is inderdaad wel prettiger, maar ik hoop dat je niet lang meer worstelt met je knie. Knappe broek in elk geval, dat Fragilestofje is een van mijn favorieten (en helaas heb ik daar zelf geen stuk van)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je gaat de elegantste van de hele afdeling zijn, knappe broek! Veel succes en een spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. alvast spoedig herstel gewenst! En dat ziet er een heerlijk makkelijke broek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een zalig stofje, een zalige broek ! Enne ... veel moed straks !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een naar verhaal...van dat gekluisterd aan bed zullen zijn...Maar je gaat dat in elk geval in stijl doen. Een prachtig tricotstofje en bijgevolg een super de luxe broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. revalideren in stijl noemen ze dat!!
    alvast veel beterschap!
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze had ik nog gemist. Staat je heel erg mooi! Zal ik je tijdens die revalidatie eens komen ontvoeren om dat nieuwe cafeeke in Westerlo te ontdekken? (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je An en die bar wil ik met jou heel graag "herontdekken".

      Verwijderen
  13. Dat lijkt me fijne broek. Sterkte met de periode die komen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je, ik zal wat extra sterkte kunnen gebruiken vrees ik.

      Verwijderen