Blok - Marvin

dinsdag 26 mei 2015

De blok staat voor de deur, Zoon zit er ondertussen zelfs al middenin. Samen met "de blok" is er plots ook weer de vraag naar blokbroeken. In "La Maison Victor" zag ik de Marvin Joggingbroek, die wilde ik best wel eens testen. Ik vond nog een lap grijze joggingstof mét print en reliëf in mijn stoffenkast. De lap verhuisde ooit van mijn moeders kast hierheen, onderin een grote stapel. Gewaagd voor een joggingbroek, dat wel.







Zoon: "Ja sèg mama, die broek heeft wel een heel hoog eum ... "hipster"-gehalte hé!? Maar ze zit kei-goed, ze mag blijven!"  Oeff... perfecte studeerbroek, test geslaagd.

stof: joggingstof uit de oude stoffenstapel van mijn moeder.
zwarte boordstof: Pauli - Leuven
patroon: Marvin Jogginbroek - La Maison Victor - editie maart - april 2015
T-shirt: Conscious Farmer - Hempmade 

14 opmerkingen:

  1. Leuk! Ziet er heerlijk comfortabel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hipstergehalte, dat vind ik nu eens een mooie omschrijving! Blok staat toch gelijk aan sociale isolatie, en nadien is hij er misschien zo aan gewend dat in Leuven een nieuwe trend ontstaat? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er volgt nog een "neutralere" versie - waarmee hij dan wel eens mee onder de mensen kan komen...

      Verwijderen
  3. Een blokperiode met hipster-gehalte ... dat komt volledig goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Coole broek! En euh, succes met de blok, zoonlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ideale broek, eerst blokken, daarna ermee fuiven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wedden dat die broek niet meer uitgedaan wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een comfortabele broek! Meer hebben ze niet nodig om goed te kunnen blokken! En dat stofje is inderdaad wel iets speciaals, maar wel tof voor die broek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad, speciaal stofje, gedurfd, maar wel mooi!! Succes met de blok!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel cool. Enwat een goede term is 'de blok'. Hier heet het proefwerkweek, wat aanzienlijk minder zwaar klinkt!

    BeantwoordenVerwijderen