To swap or not to swap?

donderdag 28 oktober 2010

that's the question,

Ik deed het al eens een keertje met Leen,
nu met Poppie.


Ik kreeg al snel dit  pakje in mijn bus met een gehaakt olifantje, dat meteen door de oudste dochter in beslag genomen werd, een lief cupcake-sleutelhangertje, toffe knopjes en stofjes die ik echt wel voor mezelf hou en een pakje glitterstickertjes waarmee de jongste helemaal in de wolken is! Dank je wel Poppie!


Daarna heb ik haar geduld aardig op de proef gesteld maar
na lang wachten kreeg ze dit pakje in haar brievenbus


een speldenkussen, een poppiestempel, enkele sofjes, een lintje en een ritstasje
.
Die postbode is hier de laatste tijd  toch een graag geziene gast!



5 opmerkingen:

  1. Oh, wat een mooie houtjes op die stempels.
    Ik ben er ook nog steeds door gebeten. Leuk hé.
    Trouwens, swappen is heel leuk, ga binnenkort ook bloggen over mijn swap-avontuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben nog niet zo lang in blogland en vraag mij af wat dat consept swap inhoud?????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Katrientje: swappen of gewoon ruilhandel. Jij maakt iets voor iemand en stuurt dat op naar die persoon, en dan krijg je een handgemaakt pakje van iemand anders terug. Tof hoor, dat moet je zeker eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stofje met dat koppeltje én idd knap die mooi afgewerkte houten stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De pluimen voor de houtjes zijn volledig voor de hoed van het Lief. Ik gaf m de complimentjes door!

    BeantwoordenVerwijderen